Jak poznat naladění člověka podle oblečení? Trik používaný psychology.

naladeni-podle-obleceni

Vliv barev na lidskou psychiku je už dávno předmětem vědeckého bádání, otázkou pro odborníky na marketing i psychology. Tvůrci reklam a webových stránek manipulují pomocí barev lidským vědomím. Například tlačítka pro placení jsou nejčastěji zelená, neboť tato barva vyvolává důvěru. Červená se nepoužívají, protože červená zneklidňuje. Podobné postupy využíváme v praxi, aniž si to uvědomujeme. Ovlivňujeme sami sebe i jiné výběrem barvy. Současně tak okolí informujeme o svých potřebách. A jsou-li známy potřeby, je snadné zvolit téma a patřičná slova, která ovlivní výsledek jednání. Všímejte si barevných priorit toho, s kým hovoříte.

Partner v rozhovoru v červené – nedostatek pozornosti

Připravte se důkladně naslouchat. Zasypávejte ho poklonami. Váš projekt ho zaujme, pokud mu poskytne možnost předvést sám sebe.

Partner v rozhovoru v modré — na cestě k řešení

Oblíbená barva profesionálů. Měkká vlna modré barvy uklidňuje mysl a napomáhá koncentraci. Směle posuzujte čísla i schémata, hovořte krátce a konkrétně a uvádějte fakta.

Partner v rozhovoru ve žluté si rád popovídá

U milovníka slunečné barvy můžete spoléhat na přátelskou konverzaci. Mluvte o tvůrčích záměrech. Pokud však žlutou kombinuje s černou, buďte opatrní, je naladěn krajně proměnlivým způsobem.

Partner v rozhovoru v zelené usiluje o harmonii

Má-li někdo v oblibě zelenou barvu, vypovídá to o jeho náklonnosti ke klidu a pokoji. Na zábavné podniky ho nenalákáte, zato nápad strávit klidný večer v útulném prostředí se mu bude líbit. Při jednání s takovým člověkem kroťte emoce, hovořte klidně a trpělivě.

Partner v rozhovoru ve fialové – hledá se smysl života

Milovníci fialové bývají lidé duchovně založení, zralí a soběstační. Rádi se pohybují ve vlastním vnitřním světě. Vhodné je věnovat se v rozhovoru s nimi otázkám duchovního rozvoje a hledání životního smyslu. Rádi si s vámi pohovoří o ekologii mysli, výživy a životního prostředí.

Partner v rozhovoru v oranžové – tíhnutí k radosti a potěšení

Klidně se pusťte do témat spojených s materiálním pohodlím, jako jsou jídlo, teplo, bydlení apod. Pokud však je oranžová kombinována s černou, zajímá partnera v hovoru spíše téma ztrát a různých nepříjemností.

Partner v rozhovoru v růžové – snaha o shovívavost, tendence k pokračování rodu

Tito lidé jsou romantici vznášející se v oblacích. Dívka „celá v růžovém“ fakta a čísla nepotřebuje, tu zajímají strhující příběhy.

Partner v rozhovoru v černé – snaha dominovat

Je důležité v rozhovoru vytvořit iluzi podřízenosti. Určitě zmiňte, že bez něj to zkrátka nejde a jít nemůže. Nepotrpí si na vyprávění o cizích dobrodružstvích nebo cestách. „Nezatěžujte“ ho svou radostí. Neumí přijímat nové věci a tvůrčí nápady.

Partner v rozhovoru v hnědé – prioritou stabilita

Zajímají ho lidé pevní, spolehliví a oddaní. Navrhujete-li mu projekt, mluvte o absenci rizik, o dlouhodobých a stabilních vztazích.

Partner v rozhovoru v bílé – snaha odlišit se

Jsou ochotni probrat s vámi změny, jsou ochotni učit se, ale raději se jich nedotýkejte rukama. Neoblékli se do bílého pro nic za nic. V tomto životním období určitě nejsou naladěni na nějaké objímání se sotva známými lidmi.

Partner v rozhovoru v šedé – hledá ústraní

Pakliže v šatníku dotyčného převládá „padesát odstínů šedi“, prochází zřejmě dotyčný momentálně lehkou depresí, je v jakémsi „režimu spánku“ a má nedostatek energie. Časté užívání šedé barvy vypovídá o nedůvěřivosti a strachu z odhalení. Neklaďte žádné osobní otázky.

Oblečení je naším balením. Vybírejte je tak pečlivě, jako byste byli marketérem nejsledovanějšího produktu na světě! Tím produktem jste VY.

I. Švec

==========
Jak barva oblečení ovlivňuje náladu
Co o vás říká barva, kterou si rádi oblékáte

Více pro dobrou náladu: